Monday, November 12, 2007

Pajala & Sölvesborg

konfirmerat dig? nej, men jag var banne mig med halvvägs, vilket jag är stolt över
haft en vän du enbart umgås med pga omständigheter som inte har med vänskap eller kärlek att göra? ja.
varit full i Sölvesborg? nej. inte nykter heller.
varit hög i Pajala? nej, jag var så liten då.
sagt något korkat i Göteborg? det händer mig hela tiden.
sagt till din mamma att du hatar henne? ja.
bett till Gud? ja.
dansat i köket helt ensam? ja. senast idag när jag bakade korianderbröd och diskade.
velat ligga med en skallig man? nej.
lurat någon på pengar? nej.
stulit från ett barn? nej.
sökt till Big Brother? nej.
varit med i Big Brother? följaktligen nej.
slagit en vän? bara på lek.
tyckt att du själv varit jobbig? många många gånger! t.ex. nu, det är därför jag sitter och gör det här.
spelat in ett avsnitt av Antikrundan? nej, men det vore rätt tufft. och jag saknar litegrann mina och j:s antikrundekvällar när du säger det! borde återupptas.
tyckt att Martin Timell är en riktigt käck prick trots allt? tja, tjo. ganska käck.
vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person? mnej.
varit i en bingohall? nej, men i en ishall och en vanlig hall. och i las vegas.
hävdat att man ska ”vara sig själv”? hur många gånger som helst. det är ett knep jag har.
köpt en skiva med death metal? nej.
ljugit om din nationalitet? ja. och om att jag var döv, också. det är lite samma sak.
haft färgade linser så att ena ögat är i en färg och det andra ögat i en annan? nej, jag är så nöjd med min färg.
gråtit i slutet av Titanic? nja, mer i mitten.
bakat in droger i ett bakverk? räknas vallmofrön?
hånglat till Oasis? inte vadj ag minns. men jag kanske bara var koncentrerad på annat än musiken.
önskat att du vore någon annan än den du är? oh ja. men nej,
nypt en tjej i baken på krogen? nej, det är oartigt.
varit på en hårdrocksbar? nej.
köpt en skiva med Scooter? nej.
fått höra att du liknar en kändis? ja, fast på ett enstaka skivomslag bara. björk.
fått höra att du liknar nån ful? nej, men ibland känner jag mig ful.
sovit i en Hästens-säng? ja, och det var inget särskilt faktiskt.
städat och tyckt att det var kul? shit happens!
ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett? nej.
förolämpat någon så grovt att de börjat gråta? ja.
blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen? ja!
lagat potatismos på en date? nej, inte just potatismos, men jag gillar matlagningsdejter.
bakat egna semlor? jepp. det är gott. skulle passa perfekt på en dejt.
luktat svett och tyckt att det är charmigt? ja, när det finns en charmig orsak, så.
blivit så äcklad av en annan person att du kräkts? nej, tack och lov
rakat av allt håret på huvudet? nej, bara nästan.
rakat bort ögonbrynen? nej.
ätit middag med en lärare? mm, min pappa har lärarexamen.
hjälp en gammal dam att gå över gatan? inte på det där klassiska scoutsättet, nej.
muckat gräl med en skinnskalle? ja.
skrivit ett quiz? ja.
konverterat till islam? all makt åt tengil, vår befriare.

No comments: