Tuesday, November 6, 2007

Små mem har också öron

1. När gick du upp idag?
Tio.

2. Diamanter eller pärlor?
Shit, den var svår. Pärlor om de är enstaka, diamanter om de är ett helt gäng, tror jag.

3. Senaste filmen du såg på bio?

Om jag mindes skulle det ändå vara för pinsamt att berätta.

4. Favorit TV-program?
Jonas och Musses religion.

5. Vad åt du till frukost?

Ostmackor, gjorda av det goda brödet, samt flygplanste med mjölk och honung.

6. Vad är ditt mellannamn?
Jag har inget, men eftersom jag antar att du egentligen menar andranamn så säger jag Elisabeth.

7. Vad är din favoritmat?
Potatis och gegg.

8. Vilken mat gillar du inte?

Inlagda rödbetor och wasabi.

9. Favorit chips?
Lyxiga mandelpotatischips, eller, ja, sourcream & onion. Småräfflade.

10. Vilken är din favoritmusik för tillfället?
Den smyglyckliga.

No comments: