Wednesday, May 30, 2007

3 is the siffra

Tre saker som skrämmer mig
Hundar som hoppar för högt
Alla konstiga tillsatsämnen i maten
Ansvar

Tre personer som får mig att skratta
Maria, hon är bäst på det

Tre saker jag älskar
Skickligt ihopnästlade bisatser
Att somna lycklig
Att göra fynd

Tre saker jag inte förstår
Sambandet mellan luftflöde och fonationsstyrka
Grabbighet
Ansvar

Tre saker som finns på mitt skrivbord
Sju kursböcker
En av världens finaste lampor
Spargris

Tre saker jag vill göra innan jag dör
Leva färdigt
Krama ett träd
Ha en stor fest

Tre saker jag kan göra
Ställa in kanalerna på min teve som inte är ny
Säga alla planeterna i rätt ordning
Måla mönster på saker

Tre saker jag inte kan
Ha bögsex
Stå på händerna
Finska

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på
Mig
Tysta små saker som man inte tänker på, som ljudet av cykeldäck mot asfalt
Antony

Tre saker jag skulle vilja lära mig
Dansa tango
Bygga saker
Gjuta i betong

Tre favoriträtter
Lasagne
Pommes frites
Ostmacka

No comments: