Tuesday, May 1, 2007

Fåfänga

[ ] Jag går upp extra tidigt på morgonen för att hinna lägga den perfekta make up’en
[/] Jag plockar ögonbrynen
[ ] Jag speglar mig alltid i skyltfönster och så ofta jag får möjlighet
[ ] Har jag inte råd med den nyaste jackan tar jag ett lån
[ ] Jag rakar benen
[/] Jag rakar armhålorna
[/] Jag rakar bikinilinjen
[ ] Jag rakar mer än så
[ ] Jag äger flera nummer av “Vouge”
[ ] Jag lägger ut över 500kr/månad på skönhetsprodukter
[ ] Jag går till frisören var 8:e vecka
[x] Jag är gärna smakråd åt mina kompisar när de köper kläder
[ ] Jag påpekar andras modemissar
[ ] Jag går till en skönhetssalong och får manikyr och/eller pedikyr
[ ] Skulle jag ha råd skulle jag göra en plastikoperation
[ ] Jag har gjort en plastikoperation
[ ] Jag färgar håret
[ ] Jag äter enligt GI-metoden
[ ] Jag äter nyttigt och motionerar
[ ] Jag köper nya kläder varje vecka
[ ] Jag är aldrig sen att följa senaste trenden
[ ] Jag köper bara märkeskläder
[ ] Jag äger en anti-rynk-kräm
[x] Jag smörjer in mig morgon och kväll
[ ] Jag solar solarium
[ ] Jag använder brunutansol året om

Inte så fåfäng.

No comments: