Wednesday, May 9, 2007

Stjärnmem

******************
Have you ever
******************
Been Kissed: Mm.
Eaten an entire box of Oreo’s?: Vet inte ens vad det är.
Eaten sushi?: Mm.
Been onstage: Mm.
Been dumped: Mm.
Has anyone ever been unfaithful to you?: Jo.
Gotten in a car accident: Nja, kanske inte riktigt en "olycka".
Watched Punky Brewster: Nej.
Watched the Smurfs: Mm.
Hiked a mountain: Mm, fast bara små.
Stayed home on a Saturday night: Många.
Seen the White House: Nä.

******************
Either/Or
******************
Cold or hot: Cold.
Lace or Satin: Beror på var.
Blue or Red: Red.
Rain or snow: Rain.
Give or receive: Båda!
Wool or cotton: Cotton.
Rose or daisy: Hm, daisy.
Private school or public school: Public school.
Celsius or Fahrenheit: Celsius, annars fattar jag inte.
Spring or fall?: Fall.
History or Science?: History.
Math or English: Math.
Alternative or Country: Alternative.

******************
Opposite sex
******************
Do you like someone right now from the opposite sex?: Tja, jo, "like", jadå. Men äsch.
Do they know?: Mm.
Does anybody like you right now?: Jadå.
What do you look for in a woman/man?: Trygghet och närhet.

******************
Within the last 24 hours
******************
Had a serious talk?: Ja.
Hugged someone?: Nej.
Gotten along with your parents?: Nej, har inte ens försökt.
Fought with a friend?: Nej.

******************
Do you like to
******************
Give hugs?: Ja.
Give backrubs?: Ryggnugg?
Take walks in the rain?: Bara om det är varmt.
What color is your floor/carpet in your room?: Brunt. Blöö.
What was the last CD you bought?: Minns inte.
If you chew gum, what kind?: Mint av något slag, gärna med eukalyptus, men sällan.
What did u do last summer?: Väntade på att den skulle ta slut.

******************
About You
******************
Gender: F.
Age: 22.
Nickname: Stormo.
Haircolor: Blond.
EyeColor: Blå.
Skintone: Beige.
Any birthmarks?: Jodå. Har inte alla det?

******************
Which one of your Friends????
******************
Is most likely to grow up to be a model: Ingen.
Which one knows most about you: Jola.
Is most likely to become a comedian: Haha. Det vore roligt for anyone.
Have you known the longest: Jola.
Bestfriends: Äsch, kan inte olika få vara bra på olika sätt?
Most likely to end up in jail: Ingen ska det.

******************
Favorites....
******************
Food: Keso.
T.V.Show: L Word (ja, jag är en kliché).
Movie: Antonia.
Actor: Lägger aldrig märke till såna.
Actress: Inte såna heller.
Restaurant: Jonsborgs gatukök är alltid en glädje.
Place to be: I gräset.
Song: Jag byter varje dag nästan.
Singer/Group: Antony & co, och de andra.
Sport: Tumrullning.
Color: Grön.
Candy: Lösgodis.

******************
Have you Ever
******************
Been to a concert: Mm.
Been in a different country: Mm.
Loved someone so much it made you cry: Mm.
Cheated on a test: Tror inte det.
Bought something and then saw it cheaper somewhere else: Mm.
Stole from somewhere or someone: Mm.
Stalked someone: Nja.
Played strip poker: Nä.

******************
Love
******************
Single or taken: Singel.
If single, are you looking for someone?: Mm.
Who was your biggest crush: A.
If you could go out with anyone who would it be: Vet inte.
Have you had a lot of bf’s/gf’s: Nä, det kan man inte säga.
Have you ever had an online relationship?: Det är en definitionsfråga.
Longest relationship?: A.
real relationship or fake love?: Real, tack.

******************
Others
******************
What is your worst habit: De dåliga mat- och sovvanorna.
What gets you really mad: "Really"? Nja.
Scariest moment: Vet inte.
Happiest moment: Vet inte.
Do you curse too much: Nej.
What do you feel about homosexuals: Jatack.
Would you ever be a homosexual: Jodå.
Do u dress like a slut/prep/snob/sporty/or just normal: Ganska tråkigt.
When was the last time you showered?: Några veckor sedan kanske.
What color pants do you have right now?: Blå.
What color underwear do you have right now?: Gul och brun.
What song are you listening to right now? Jag lyssnar inte på en sång.
What is the last thing that you said?: Jag minns inte, det var liksom igår.
What is right next to you?: Musen och musmattan.
What is your computer desk made of?: Trä.
What are the last 4 digits in your phone number?: 8224.
What was the last thing you ate?: Müsli.
Who do you want to spend the rest of your life with?: Jag har inte träffat henom/dem än tror jag.
Do you have a lava lamp?: Nä.
How many buddies do you have on your list?: Det finns alltid plats för fler.
How’s the weather right now?: Fint.
What did you do last night?: Vilade.
Last person that you talked to on the phone? Julia.
What’s the nicest thing you find about the opposite sex?: De är också människor.
Who do you admire most?: Jag admirar inte så mycket.
What is the nicest present you’ve gotten this year?: Tror inte att jag har fått några presenter alls.
How do you eat an OREO?: Och vad är en oreo nu igen?
Fav M&M?: Vet inte, jag vet inte om jag tål dem ens.
What makes you happy?: Solen, människorna och de glada färgerna.
Fave CD?: vet inte. Usch, det här börjar bli så tråkigt nu.
Who are you thinking of right now?: Att jag måste hålla koll på klockan så jag cyklar iväg mot skolan i lagom tid.
If you could go anywhere in the world right now where would you go?: Skolan, verkar det onekligen som.
Do you want to have kids when you grow up?: Kanske.
What do you want to name your children?: Det är hemligt.
Who means the most to you in your life right now?: Jag.
Height?: Lagom.
Weight?: Okej.
Are you a meany?: Nä, jag är ganska mesig.
The Time Now: 11.47.

2 comments:

Anonymous said...

Jag är ganska säker på att Oreos är kakor..

En annan sak..
Varför finns det inga memes som inte innehåller hjärndöda frågor eller sådana man inte vill svara på?

Anonymous said...

Jo, Oreos är kakor, typ svarta i dubbla lager med nått vitt, sött emellan. Påminner lite om Singoalla, fast tunnare, och smakar helt annorlunda. Vanliga i USA har jag för mig. Finns att köpa på en kitchig butik i Gamla Stan som säljer en massa amerikanska prylar.

Jag lånar den här listan förresten :-)