Wednesday, June 6, 2007

3.4

Tre jobb jag har haft i mitt liv:
Jag har sålt glass och klappat höns
Jag har städat, huggit ved och guidat barn
(Sen var det slut. Om man inte räknar grejer jag kunde ha fått betalt för och betraktat som jobb om jag gjort dem på andra ställen, vid andra tidpunkter, under någon annan uppdragsgivare. Det gjorde jag inte.)

Tre platser jag har bott på:
Kukgården, nedre våningen
Kukgården, övre våningen
En gammal fabrik vid Mölndalsån

Tre serier jag brukar se på TV:
L word
Cityakuten
(Mottaglig för tips, såg sista avsnittet av L word, säsong 4 igår. Det är en sorg.)

Tre platser jag har semestrat på:
Norrbottens skärgård
Malmö
Norra Italien

Tre av mina favoritmaträtter:
Guacamole
Bakpotatis
Gröt

Tre platser jag skulle vilja vara på just nu:
Norrbottens skärgård (hey, vi fixar det)
Malmö (allt är enklare när man packat, rest och kommit fram)
I min säng (jag ska bara)

Tre personer som jag tror kommer att svara på detta mail:
Hey, det är inte ett mail längre

No comments: