Wednesday, June 20, 2007

Är du

Har du många hemligheter? Nej. Men jag vet en del saker som ingen annan vet.
Är du ytlig? Sometimes.
Ser du dig själv som en bra människa? Ja.
Hejar du på chauffören när du kliver på bussen? Beror på vilken stad jag är i.
Är du en sån som går i rulltrappor? Nej, det är ju mycket härligare att åka. Jag är förresten lite rädd för stillastående rulltrappor.
Är du en drömmare? Ja.
Är du en sån som gör saker i sista sekunden? Ja.
Är du slarvig? Det kanske kan verka så, men nej.
Känslig? Ja.
Är du rädd för döden? Nej, inte särskilt.
Är du en sån som hellre är varm än kall? Hellre kall än varm.
Har du någonsin ljugit utan att veta riktigt varför? Ja.
Gillar du att resa? Ja. Själva resandet också, inte bara att komma fram.
Har du någonsin varit otrogen? Nej.
Är du kreativ? Ja.
Sover du normalt mer än sju timmar per natt? Nej, men jag borde.
Pratar du i telefon varje dag? Nej.
Är du en sån som skrattar mycket? Nej.
Ser andra på dig som en udda person? De brukar säga det, men ofta förstår jag inte varför.
Har du skadat dig själv medvetet eller gjort något annat mot dig själv som du inte borde? Ja.
Gillar du vatten? Ja.
Är du bra på att åka skidor? Nej.
Är du en sån som ofta gråter? Nej.
Ser du dig själv som poetisk eller djup? Haha, ja.
Är du musikalisk? Lite.
Är du en sån som är rädd för spindlar? Bara om de är stora och är i min säng kanske, inte annars.
Är du vig/spänstig/smidig? Verkligen inte.
Är du en sån som skryter med musiken du lyssnar på? Nej.
Bryr du dig mycket om andra? Ja.
Är du en sån som gillar att shoppa? Inte så ofta, men ibland är det roligt och det går oftast att peppa mig till det.
Är du en sån som tror på att man inte blir lycklig av pengar? Jag tror att pengar kan underlätta för lyckan.
Har du många vänner? Nej, inte så värst.
Har du många riktigt bra vänner? Nej.
Har du nära vänner i andra delar av landet? Ja.
I andra länder? Nej.
Är du en storstadsmänniska? Nja, jag behöver andas också.
Är du en sån som är bra på att organisera saker? Ja, i teorin.
Är du en ledartyp? Ja, men jag önskar ofta att jag kunde släppa det lite mer.
Är du en sån som lätt blir åksjuk? Nej.
Har du någon gång varit osäker på din sexualitet? Ja. Men inte som du tror.
Är du en sån som lätt blir sjuk? Om du hade frågat mig för ett år sedan så hade jag sagt nej, men nu verkar jag ju bli det hela tiden.
Är du svårmotiverad? Ja.
Tycker du om dig själv? Ja.
Har du bra kroppskontroll? Nej.
Är du en sån som tänker mycket? På vadå?
Är du mogen för din ålder, enligt dig? Ja.
Enligt andra? Ja.
Är du en sån som svär inför dina föräldrar? Nej, jag svär typ inte. Alls.
Är du en sån som inte kan sitta still? Stilla kan jag sitta, men inte som folk. Har aldrig förstått varför man ska ha fötterna på golvet och sånt där.
Har du hånglat med flera på en och samma fest? Nej.
Är du en sån som gillar att dricka dig redlös? Nej, men jag gillar berusning.
Är du ensam? Ja.
Är du bra på att stava? Sjukt bra! (Utom till en del små stötestenar.)

No comments: