Monday, June 18, 2007

Relationsmemet

Jag kan tänka mig att det här är bättre att slänga in i sin blogg och be om svar i sin gästbok, för att bli prisad av sina vänner. Men, för all del, jag tänker på en icke namngiven person och fyller i:

1 vem är du?
Ylva

2 är vi kompisar?
Ja

3 när & hur lärde du känna mig?
Vi sjöng ihop på sommaren

4 tycker du om mig?
Ja

5 skulle du kunna pussa mig?
Uppenbarligen!

6 ge mig ett smeknamn, och berätta varför du valde det!
Bejbi - för det kallar jag alla jag gillar

7 beskriv mig med ett enda ord
Osäker

8 vad var ditt första intryck av mig?
Vuxen och snygg

9 vad påminner dig om mig?
Framgång

10 om du fick ge mig vadsomhelst, vad skulle det vara?
Lugn

11 hur bra känner du mig?
Det vet man inte!

12 när sågs vi senast?
Över nätet: nu
IRL: ett par veckor sen max?!

3 comments:

Stormen said...

1 vem är du?
Stormo

2 är vi kompisar?
Ja

3 när & hur lärde du känna mig?
Vi gick i skolan, det började i augusti 2005 men är en ongoing process

4 tycker du om mig?
Ja

5 skulle du kunna pussa mig?
Nja, det beror på var och så

6 ge mig ett smeknamn, och berätta varför du valde det!
Pylvo - för det följer alla regler och principer om hur man konstruerar smeknamn

7 beskriv mig med ett enda ord
Skön

8 vad var ditt första intryck av mig?
Du stack ut på ett bra sätt

9 vad påminner dig om mig?
Fina kläder

10 om du fick ge mig vadsomhelst, vad skulle det vara?
En födelsedagspresent!

11 hur bra känner du mig?
Bättre & bättre, annars vore det tråkigt

12 när sågs vi senast?
2½ vecka ago, om jag inte minns helt fel

Ylva said...

Heh; det var ju ett fint mem ju! Det borde man ha i sin blogg.

Stormen said...

Du kan ju länka. Eller dubbelposta.