Sunday, June 17, 2007

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Tja, varför inte?
Vilken årstid tycker du bäst om? September i Göteborg = augusti på riktigt.
Brukar du sjunga i duschen? Nej.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Frågesport.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, snarare vid andra kanske. Eller... ja.
Vad är viktigast för dig? Trygghet, tillhörighet, människor och tak över huvudet.
Laddar du hem musik och film från internet? Ser jag ut som en förbrytare eller?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Ha en fest, för jag skulle vara glad.
Vad är det bästa med julafton? Julmust.
Tänker du mycket på ditt utseende? Jag önskar att varken jag eller någon annan tänkte på det alls.
Vad får dig att slappna av? Bada. Det äger.
Är du mörkrädd? Nej, men ibland är jag rädd för saker som finns i mörkret.
Vilken färg är snyggast? Lila.
Tycker du matte är svårt? Ja, men ganska roligt om man orkar.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej. Det finaste är att ha hemgjorda kläder som inte ens har tvättrådslappar.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Massa massa pengar eller godis. Det beror ju på vad det är för tävling.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Vi kan lägga ett genomsnitt på tolv, kanske.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mig själv. Ja, jag är medveten om att det inte är hälsosamt.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej, men jag tycker inte att man ska få hålla på med det när som helst och hur som helst heller.
Har du piercing? Öronhål.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, aldrig. Varför skulle vi göra det?
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag. Annars vore det ju inte mitt.
Läser du ofta böcker? Så lite som möjligt.
Vad föredrar du för sorts filmer? Flatfilmer.
Vad slösar du mest pengar på? Godis.
Vill du gifta dig? Först och främst vill jag ha möjligheten att välja. Then we're talking.
Vill du ha barn? Kanske.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Nu? Nej.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Österrike, Ungern, Italien, Ryssland, USA.
Vilka husdjur har du haft innan? Maskar.
Är du bra på att laga mat? Jag önskar att jag var och ibland låtsas jag att jag är. Det brukar gå ganska bra då.
Var badar du helst? I mitt badkar.
Vad dricker du för alkohol? Fulöl, finöl, rödvin.
Vilka djur är du mest rädd för? Fästingar och maneter.
Vad tycker du om monarkin? Att den är förlegad.
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, teckenspråk och lhobbyfranska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej.
Vilken kändis är hetast? Maria Bonnevie var sjukt snygg idag.
Gillar du att dansa? Ja, på torg. Men det räknas kanske mer som skutt och gung.
Vad har du för klädstil? Slapp.
Är du flygrädd? Nej, det vore opraktiskt.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Yay!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Sojaglass. Helst lite halvsmält.
Tror du på ett liv efter döden? Nej, men definitivt på ett före döden. Det är inte alla som gör det.
Vilket kaffe sörplar du helst? Jag sörplar inte, för jag har tillräckligt mycket mjölk i så det inte är så varmt.
Vilket mobilmärke föredrar du? Jag kunde knappast bry mig mycket mindre.
Vill du gå ner i vikt? Ja, tyvärr, jag nojar fortfarande om det där, men inte så mycket.
Vad har du för personlighet? Nördig och strålande.
Har du varit deprimerad? Ja.
Tycker du om sushi? Ja.
Tror du på livslång kärlek? Ja, i princip. Men det där är en sån där grej jag ska blogga om ordentligt någon gång.
Vad äter du helst när du ser på film? Saker som man inte behöver titta på så mycket, typ popcorn eller gröt. Jag har tillräckligt svårt att hänga med i handlingen ändå.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja. Det är värsta kärnfamiljen.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Aikido är snyggt och verkar härligt.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Har du någongång haft självmordstankar? Vad har du med det att göra?
Vilken hårfärg har du naturellt? Blondish.
Biter du på naglarna? Nej, det är äckligt.
Är du beroende av något? Mat, vatten, sömn, internet.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Google, SMHI, Qruiser, Humanet, några olika mailkonton, ett gäng bloggar av olika slag (allt är ju i bloggformat nuförtiden, som det verkar).
Hur ofta motionerar du? Never ever. Det bara kommer som bonus när jag transporterar mig.

No comments: