Tuesday, June 12, 2007

Frågor om tår, tårar och annat

Vad sa du senast: "Hejdå, vi ses"
Vad sa någon senast till dig: Ungefär samma sak.
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: "Jag har fixat det där åt dig, du kan ta det lugnt."
Vilken skvallertidning köper du helst: Nejnej, jag har internet.
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: Victoria Ingrid Alice Désirée, Sveriges Kronprinsessa, Hertiginna av Västergötland.
Det mest irriterande ljudet jag vet: Löpbandet i lägenheten ovanför.
Vad har jag alltid i min kyl: Mjölk, potatis, kaffe, Bregott och ett antal flaskor med vinäger och sånt där.
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Mjöl, linser, te, makaroner, bakpulver och andra nödvändiga saker.
Pinsammaste boken i bokhyllan: "MFG 50 år - Stora jubileumsboken"
Vilken tå är längst på dig: Pektån.
Persienner eller rullgardin: Ja, det borde man uppenbarligen skaffa.
Panta burkar eller slänga: Beror på hur akut problemet är. Man kan ju inte alltid leva som man lär.
Hur ser dina sängkläder ut: Vita med röda blommor.
Hur många sms får du per dag: Ett kraftigt varierande antal.
Vad ville du heta när du var liten: Något ovanligt, fint och unikt.
Älsklingsfärg som barn: Jag tror jag gillade nästan alla färger.
Älsklingsfärg nu: Lila, grön, rosa, röd, blå, brun.
Ny serie som verkar bra: Ny? Serie? Det är sommar, det borde komma brittiska deckare snart.
Töntigaste reklam: Den om lån för lyckliga kärnfamiljer som nästan alltid är virad runt reklambunten i brevlådan.
Egenskap du saknar hos dig själv: Tålamod, ansvarstagande och initiativförmåga.
När grät du senast: Igår. Det var allergi.
När skrattade du senast: Igår. Det var mycket då.
Vart önskar du att du var just nu: Vid havet.

1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.