Sunday, June 17, 2007

DU GÖR DET HÄR FÖR ATT: slippa sova
JAG ÄR: trött och hungrig
JAG SOVER: inte inatt, kanske senare, jag vet inte
JAG BLIR GLAD NÄR: jag ser något fint och udda och kreativt
VEM KRAMADE DU SENAST: det är hemligt
VAD SA DU SENAST: det minns jag inte
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: röda
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: jag ringer inte, eller, på sin höjd bläddrar jag lite i telefonboken och bestämmer mig för att kanske skicka ett sms
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: en kram och definitivt ett rött äpple
VAD HAR DU NU: halsbränna
HAR DU SNYGGA SKOR: nej, jag är barfota, det är amerikaner som har skor inne
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: vid elva tror jag, var tvungen att släppa in luft
DET TRE FÖRSTA MENINGARNA DU SA I MORSE: jag har bara mumlat för mig själv idag, och då minns jag aldrig orden
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: bara min fraggelvän
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: "Jag är Dina", som var en bra och sorglig film
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: minns inte
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: SJ tror jag
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: eh, det känns så tragiskt att säga att jag inte minns när du frågar så, men
SENASTE MAT DU ÅT: pommes frites, gourmetbullar, guacamole
SENASTE FILMEN DU SÅG: goldfish memory? nej inte filmen alltså, men du
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Antony and the Johnsons - Fistful of love (tack last.fm)
DET BÄSTA JUST NU: mitt hår är jävligt snyggt idag

1 comment:

Robert said...

oj chit. Röda äpplen. Det är bra, bra.