Thursday, June 7, 2007

3.4.2

(eller Fasen, vad Stormo är snabb)

Tre jobb jag har haft i mitt liv:
Fröken (förskola till gymnasium)
Marknadsundersökningsutdelare (säg det snabbt fem ggr!) på Paddan
Bagerislav

Tre platser jag har bott på:
Villan m familjen
Sunkiga kollektivet i Majorna
Bostadsrätten i skogen

Tre serier jag brukar se på TV:
(oops, inget här - fråga mig om dataspel istället så ska ni få se)

Tre platser jag har semestrat på:
Västkusten
Amsterdam
Båt (de rör på sig, man kan inte säga plats då)

Tre av mina favoritmaträtter:
Fiskpudding m morötter
Egna lasagnen
Yoghurt

Tre platser jag skulle vilja vara på just nu:
Här,
Möjligtvis ett par km bort vid Västra Långvattnet
Eller i Heestrand, det är fint.

Tre personer som jag tror kommer att kopiera dethär memet och skriva in det i sin egen blogg:
Ingen jag vet om iaf. (Vill man är man hjärtligt välkommen att göra det i en kommentar nedan.)

1 comment:

Stormen said...

När Stormo rör sig står blixten stilla. Det vet ju alla.