Monday, April 16, 2007

Dagensmemet

DAGENS VILL HA: mat och pengar
DAGENS KLÄDSEL: linnebyxor med snöre, grått linne, lila mysklänning. Denimbirdstrosor såklart, och nån fancy behå. Snart lite armband och skit, och de nya dojorna!
DAGENS SMINK: Karbasal
DAGENS FRISYR: hahaha. rufsigt men rent.
DAGENS HÄNDELSE:
jag gick inte till skolan men gjorde allt mitt skolarbete!
DAGENS LÅT: En pojke kom en dag inspringande på en bondgård och undrade, om han kunde få låna en spade.
DAGENS PLANER: Planera
DAGENS SAKNAD:
P (och pengar och tid)
DAGENS DUMMASTE
: Min fot har somnat och jag har glömt äta frukost igen
DAGENS SJUKA:
Magont och fotsömn
DAGENS DROG: Dagens mem samt Praat
DAGENS ROLIGASTE: vad P och jag pratade om i tfn imorse
DAGENS FAVORIT: Karins vackra dalmål!
DAGENS KÖP: Öl
DAGENS GODIS:
Bageribröd, smoothie, Ritter sport
DAGENS HUMÖR:
såsigt
DAGENS ORD: pus

1 comment:

Anonymous said...

oj! Det är typ min bästa "framkalla-dialekt-mening" Kul att den gillades! *hedrad* =)