Thursday, April 26, 2007

Tre

3 saker som jag gillar:
Språk
Gemensamma referensramar
Filtar

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Magsjuka
Normativitet
Krig

3 viktiga saker i mitt rum:
Dator
Soffa
Mig

3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag är ung
Jag har lila tånaglar
Jag är sjukt sugen på pommes frites

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Förändra världen
Älska mer
Sätta mig på en fin plats och blunda

3 saker som jag kan göra:
Andas fort och långsamt
Vara vaken på natten
Rita ett amplitud-frekvens-diagram för en sinuston på n Hz

3 saker som jag inte kan göra:
Slicka mig själv på nästippen
Bygga en båt
Flyga

3 saker som jag säger mest:
En
Ett
Att

3 kändisförälskelser:
Det har aldrig varit min grej

3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:
Frågor kännetecknas av sin syntax och prosodi

No comments: