Monday, April 16, 2007

Utlämnandememet

INSTRUCTIONS: Write 15 statements, intended to 15 different people; good/bad things you've always wanted to tell them. Never tell which one is to whom.

1. Klipp dig och skaffa ett jobb! Och sluta tro att du slipper.

2. Du kan göra mig så sur och ledsen, men jag låtsas inte om det.

3. Du klarar inte ens av att ta hand om dig själv, hur har du då tänkt att du ska lyckas med nån annan? Ge upp och lägg ner eller väx upp och skärp till dig!

4. Jag älskar dig

5. Sa du bara allt det där för att du behövde mig när du mådde dåligt och var ensam?

6. Du är skitsnygg och bra och satsar alltid för lågt, men alla potentiella napp blir skiträdda och sticker för att du beter dig som om ni var gifta efter första dejten. Vännen, var inte så desperat.

7. Jag ska aldrig göra som du gjorde

8. Jag önskar att jag var mer som du, men samtidigt är jag glad att jag inte är det.

9. Sträck på dig!

10. Jag trodde aldrig att vi kunde prata om samma saker, men nu tänker jag mig att vi skulle kunna bli jättetajta om vi hade fler såna där helger. Det är fint och läskigt.

11. Jag tycker synd om dig, men kan inte göra något.

12. Du är så himla tuff och snygg!

13. Du ska älska din nästa såsom dig själv.

14. Jag önskar att ni kunde klara av det utan mig.

15. Jag var glad att slippa ifrån er, suckers!

No comments: