Monday, April 2, 2007

Tråkmem

DAGENS:
klädsel: Jeans och ränder.
frisyr: Hästsvans/ögla. Det är det vanliga.
låt: Antony and the Johnsons (+Rufus Wainwright) - What can I do?
tv: Cityakuten.
vill ha: En kram eller tio.
sjuka: Allergi mot vår.
tråkigaste: Det här med mat.
roligaste: Beatboxkillen.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Det var jag. Och innan det var det antagligen tjejen som bodde här innan.
såg dig gråta: Minns inte. Det är inte så många som gör det.
fick dig att gråta: Det är hemligt.
fick dig att börja skratta: Beatboxkillen.
du gick på bio med: Alltså, jag går typ aldrig på bio. Men det var säkert... Jola? I så fall är det ännu längre sen än man kan tro.
du gick på stan med: Jag gjorde det i mitt eget sällskap.
skickade ett e-mail till dig: Öhh, vänta ska jag kolla. Det var Bloggers kommentar-notifiering. Om inte det räknas som person så var det en okänd person från en mailinglista.
skickade ett sms till dig: Det hade jag kunnat svara på om mobilen hade legat lite närmare.
skickade ett lunarinlägg till dig: En admin för deras RäddaVärlden-klubb.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Pojkvän?
bråkat med ditt husdjur: Husdjur?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nä.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Mm.
Danmark: Mm.
Finland: Mm.
Island: Nä.
USA: Ja.
Tyskland: Ja.
Frankrike: Jo.
Spanien: Nä.
Italien: Ja.
Kroatien: Nä.
Grekland : Nä.
Österrike: Mm.
Schweiz : Nä.
Thailand: Nä.
Kanada: Nä.
Brasilien: Nä.
Belgien: Nä.
Sammanfattning: Vore det inte lättare om jag bara länkade till kartmemet istället?

EXTRAFRÅGOR:
Vad är du mest rädd för: Att spy.
Var vill du gifta dig: På ett fint ställe.
Vem hatar du verkligen: Jag försöker låta bli. Påminn mig inte.
Varit kär: Meningen tycks sakna tempusböjd verbform. Om en sådan behövs kan du försöka ändra på formen hos "Varit".
Har du ett jobb: Nope.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja. Alltid nästan. Särskilt precis just nu vore det fint.
Är du ett hälsofreak: Oh nej.

No comments: