Monday, April 16, 2007

Fetstilmemet

Storstad eller landet
Villa eller lägenhet (om man inte slipper undan allt villajobb)
Sommar eller vinter
Solsemester eller skidsemester
Kyrkbröllop eller borgerligt
Katt eller hund
Lagom eller extrem (lagom är ju lagom - dvs optimalt. Svenskans bästa ord.)
Turkiet eller Thailand (har inte testat Thailand, men Istanbul var the shit!)
Prison Break eller Lost
Läppstift eller läppglans (varför välja?)
Egen trädgård eller balkong mot Avenyn/Stureplan (duh?)
Pool eller sjö - eller liten tjärn i skogen, eller allra helst havet.
Bo ensam på ett högt berg på en ö i den grekiska övärlden i ett år eller knulla George Bush (hallå? wtf?)
3:an, 5:an och 6:an eller Kultur-tv på Svt (kalla mig pretto bara)
Skogen eller havet (fast den är svår)
Isglass eller gräddglass
Vitt eller svart (jepp)
Drama eller Sci-fi
Privatfest eller krogen (sålänge jag är student och har roliga vänner iaf)
Snus eller cigg
Slarvig eller ordentlig (men när jag blir stor ska ni få se!)
Myskväll eller party
Dator eller TV
Passion eller trygghet (vadå passion? Vad menas? Hellre bara kärlek än bara sex, valde jag att tolka det som.)
Blå ögon eller bruna ögon (som P:s)
Familj eller Sex and the city-wannabe
Morgon eller kväll
Fredag eller lördag
Kortkort eller ankellångt
Chips eller ostbågar
Sand eller klippor (noo, det går inte!)
Pasta eller potatis
Rock eller R'nB (amerikansk hiphopkultur försvinn ur mitt liv!)
Drinkar eller öl
Legalisera marijuana eller inte
Jeans eller leggings
Sött eller surt
Pizza eller sushi
Lakrits eller choklad
Blond eller brunett (jag, alltså)
Kött eller fisk
Guld eller silver (ingen aning)
Frukt eller grönsaker
Nyår eller midsommar (trots mina fina nyårsminnen)
Kindpuss eller kram
Livstid eller dödstraff (ingetdera helst)
Filmen eller boken
Backpacker eller charter
Bad eller dush
Saltgurka eller smörgåsgurka
Långt hår eller kort hår (båda är fint men jag har bara det ena)
McDonalds eller Burger King
Kjol eller klänning
Harry Potter eller Sagan om Ringen
Plugga eller arbeta
Vaniljshake eller chokladshake
Sex eller mys (det ena som leder till det andra och tillbaka)

No comments: