Wednesday, April 18, 2007

Frågemem

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"Gnyyy." (Det var precis som vilken dag som helst.)

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Noll och ingenting.

3. Vilket ord rimmar på “test”?

Fest.

4. Favoritplanet?

Pappersflygplanet.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ett okänt 031-nummer.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

I am what I am.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En polkagrisrandig klänning och en turkos filt.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nej, bara postitlappar. Fast jag sätter dem mest på bord.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Hud, omärkt sådan.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Stämningsbelysning.

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?

Minns inte var jag hittade den.

13. Vad gjorde du vid midnatt?
Ungefär samma sak som jag gör nu. Det var ju nyss.

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Det har skitit sig /.../ jag kan inte /.../ hur fan gör vi nu?"

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Ingen aning. Borde man veta det?

16. Vilket uttryck använder du mest?

"Och" är säkert frekvent. "Att" också.

17. Till vem sa du “jag älskar dig” senast?

Jola.

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Någon av Julias katter, om inte typ min egen kroppsbehåring räknas.

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Definiera "droger". I'd say socker, koffein, alkohol och lite till.

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

En, i pappas gamla systemkamera. Tror inte att den är helt färdigfotad än heller.

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
19-20.

2. Din värsta fiende?
Mårran.

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Blå med ett vitt träd som exploderar ur sig lite hjärtor och månar.

24. Vad var det senaste du sa till någon?
"Kramkram", till Jola i telefon.

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Flyga. Jag skulle lätt få en miljon dollar bara genom att visa upp mig då.

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Jag gillar alltid de särskilda lite extra mycket.

27. Senaste låten du lyssnade på?

Tracy Chapman - Another sun.

No comments: