Sunday, April 1, 2007

Femmemet

Fem saker i min frys
Bröd
Glass
Spenat
Pommes frites
Quornfärs

Fem saker i min garderob
Kläder
Tvättmedel
Värmeljus
Strykjärn
Glödlampor (Shit, vilket bra mem! Jag har letat efter dem sedan i förrgår och nu hittade jag dem bara för att jag var tvungen att gå och titta om jag hade något roligt)

Fem saker i min bil
Jag har ingen bil, men på min cykel har jag:
Spiraligt lås
Plastpåse att sätta på sadeln när det regnar (den är fin och rosalila)
Trasig ringklocka
Sadel, styre, däck och sånt
Mig själv, titt som tätt

Fem saker i min handväska
Jag har ingen handväska, men i min ryggsäck eller tygpåse har jag nästan en alltid en standardarsenal av smarta saker:
Försvarets hudsalva
Menskopp
Öronproppar (två olika sorter)
Kalender (egengjord)
Vattenflaska

Fem personer att langa vidare till
-
-
-
-
-

No comments: