Sunday, April 29, 2007

plånbok: Turkos, lagom stor.
tandborste: Svart med guldreklam.
smycken: Nej.
strumpor: Nej.
örngottet: Rutigt.
filt/täcket: Rutigt.

solglasögon: Nej.
underkläder: Bomull.
skor: Sandaler.
nagellack: På tårna.
handväska: Nej.
nyckelring: Nyckelband, turkost.

dator: Silvrig laptop.
favoritbyxor: De nya sommarbyxorna, gröna.
favorittröja: Den stickade huvtröjan, blå.
tvål: Så lite som möjligt.
parfym: Nej.
cd i stereon just nu: Har ingen stereo.
mobiltelefon: Samsung KLJSAHS-2438234 eller något.

sojamjölk: Sällan.
växt: Humle & co.
grönsak: Körsbärstomat.
frukt: Banan, mango, mongo, röda äpplon.
bönor: Nej linser.
kryddor: Paprikapulver & co.

Mest hatade stil: Comic sans.
mest hatade ord: Könsroll.
mest hatade plats: Tågtoalett.
mest hatade känsla: Ensamhet.
mest hatade säsong: Högsommar. Min kropp har inget värmeregleringssystem.
Vilken stil är du: Nej, jag är en människa.
Vilken stil önskar du att du var? ...och det tänker jag fortsätta vara.
Tror du att din stil kommer att ändras? Jag är dynamisk.

Har du varit, eller är du besatt av någon? Var.
Besatt av en karaktär? Nej.
Har du nån noja? Inte så många.
Vilken religion tillhör du? Jag är min egen, man kan inte äga mig.
Tror du på Gud? Nej.
Tror du på Satan? Nej.
Tror du på magi? Nej.
Tror du på spöken? Nej.
Tror du på liv på andra planeter? Nja.
Hur ser du på livet? Som en utvecklingsmöjlighet.

Har du körkort? Ja.
Har du bil? Nej.
Vad för bil? Nej?

Dejtar du nån? Nej.
Är du förälskad i nån? Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Tror du på Sann Kärlek? Ja.
Har du funnit sann kärlek? Ja, men det gick över.

Gift? Nej.
Vart skulle du åka på bröllopsresa? Späckhuggarsafari kanske.
Själssyskon: Ja.
Person du gillar: Tänk, jag har flera.
Om en kille/tjej gillar dig, vad ska han/hon göra? Klappa mig.

Har du några barn? Nej.
Hur många barn vill du ha? Inget eller ett.
Vid vilken ålder vill du ha barn? 30 kanske.
vad skulle du döpa din dotter till? Det är hemligt.
Vad skulle du döpa din son till? Jag vill inte ha en son.

Vilken lyrik skulle du tillägna;
din kärlek/förälskelse: Något högtravande.
dina vänner: Min egen.
dina fiender: Något ångestfyllt.
ditt liv? Bob Hansson, tack.

Favoritnummer: 5.
Någonsin provat knark? Definiera "knark".
Rökt? Nej.
dricker du? Ja.
Är du oskuld? Definiera "oskuld".
Favoritcitat: Vet inte.
Bästa rådet som du fått: Lita på dig själv.
Bästa rådet du gett: Bara gör det.
Favoritord: Sval.
var vill du bo? Hemma. Jag måste bara hitta hem.
Leda eller följa? Följa.
Seriös eller oseriös: För seriös för mitt eget bästa, för oseriös för mitt eget bästa.

Favoritspel: Sällskapliga spel.
Hobbies: Nej.
Saker du stör dig på: Ovanor, särskilt mina.
Senaste stället du gick till: Hem.
Sista du åt: Yoghurt, müsli, skivad banan.
Senaste du drack: Vatten.

Nuvarande sinnesstämning: Rastlös.
Vanligaste sinnesstämning: Trött.
Ovanligaste sinnesstämning: Argt nöjd, eller något annat paradoxalt.
Mest hatade musikgenre: Jag kan inte med att hata musik. Det är som kläder efter väder, you know.
Vänster eller högerhänt? Höger.
Person du är mest lik: Det är så många, på olika sätt.
Hårfärg: Blond.
Hårlängd: Ca 25 cm.
Hudfärg: Beige.
Ögonfärg: Blå, grön och gul. Mest blå.
Längd: Lite över medel.
Vikt: Ungefär lagom.
Kropp: Otränad.

Kyssas eller kramas: Kramas.
Kan du snudda din näsa med tungan: Nej.
Brunetter eller blondiner: Båda.
Har du varit på striptease: Nej.
Har du köpt sex: Nej.
Sex vid första dejten: Nja, men kanske andra.
Är du romantisk: Inte med vem som helst.

No comments: